Saturday, March 8, 2008

Day 41: Looking up 4

Created in Inkscape 0.45 using a Wacom Intuos 3

See below for Swedish version of this text. Se nedan för svensk version av texten.

A variation on the theme I began three days ago, please read more about it here: Day 38: Looking up in case you haven't already, there you can also read about the little competition I'm having. And considering that the only guess I've received so far was "a shark with giant ears", something I can assure you I don't have in my apartment, don't hesitate to guess even if it might seem strange.

-\/\/_SWEDISH_\/\/-

En variation på temat jag började med för tre dagar sedan, läs gärna mer om det här: Day 38: Looking up om du inte redan har gjort det, där kan du också läsa om den lilla tävling som jag har för tillfället. Och apropå den är den enda gissning jag fått in än så länge "en haj med väldigt stora öron" och det har jag verkligen inte i min lägenhet, så gissa även om det kan verka dumt, vem vet du kanske gissar rätt.

No comments: